Bad&Plugg

Nu sitter jag(Anna) på toaletten i Tittis badrum med datorn i knät medan hon ligger i badkaret. Jag har väldigt härlig utsikt måste jag säga ;P. Idag har vi packat sista sakerna inför Spanien, men Titti är fortfarande inte klart, det segot!

Jag kom precis hit, Titti och hennes föräldrar kom förbi och hämtade mig för de hade varit hos Tittis brorsa Micke som fyller år :). Grattis till honom! 

Dessutom kom vi precis på att vi inte har skrivit våra "arbeten" som vi ska prata om där nere i Spaninen, SMART! Därför får vi nu sitta och leta upp lite information om Granada/musik för att vi ska kunna säga någonting i alla fall.  var 

Det var allt för oss nu, vi kanske hinner slänga in ett inlägg imorgon men om vi inte hinner det LOVAR vi att vi ska skriva minst ett inlägg i Spanien! 

Ha det så bra här i kalla Sverige, vill bara notera att det är 20 grader i Malaga just nu, och klockan är lixom 22.32! Så bye bye fuckers!

/Anna & Christine 

Nalle älskar mig! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0