Tur & Otur

Idag skulle vi ha börjat 8.10 med spanska men eftersom alla utom vi skulle göra prov den lektionen så behövde vi inte vara där. När jag(Titti) vaknade så orkade jag verkligen inte gå upp så jag skickade ett sms till Anna och sa att jag skulle skita i spanskan. Tur var det eftersom när Anna kom till spanskan så sa läraren "Du behöver inte vara här". Så jag hade väldigt tur med andra ord.

Ikväll är det spinning som gäller för vår del. Det ska bli skönt att träna lite. Vi hoppas på en bra tisdag.

Juste, det är ju alla hjärtans dag på lördag och det står på lappar i skolan att man ska skicka en ros till sitt span... Får se om man slänger iväg en ;) 

Puss & Kram, ha en bra tisdag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0