Laser Svärd

En rolig morgon blev det då jag(Anna) skulle ta kort på tavlan där Martin vår lärare skrev. Allt gick bra till en början då bilderna blev utan blixt men sedan lystes hela klassrummet upp av en vacker blixt!!
-(Sophie) Haha, vem tog kort?
-(Martin utan att ens ägna en blick åt mig) Det var Anna tror jag...
(Anna och Titti asgarvar)
-(Erik) Vem fan tar kort på läraren?
-(Martin svarar) Men de är lika nördiga som NV-elever, de sitter ju t.o.m alltid längst fram!
-Klassen skrattar...
-(vi) Men är det något fel med att sitta längst fram?
-frågan obesvarad....

Sedan var jag(Anna) såklart tvungen att gå fram till Martin när vi hade rast och förklara för honom att vi inte tog kort på honom utan på tavlan så han inte tror att han är vårt onaniobjekt! hahaha, nej då men han tog det bra vår bästa lärare Martin Svärd, därför slänger vi in bilden senare idag när vi kommer hem från skolan.



Puss och kram / Anna&Christine

Kommentarer
Postat av: julia

söta tjejer :)

2009-02-04 @ 14:28:25
URL: http://kulia.blogg.se/
Postat av: Christine

Det är du som är Julia :)

2009-02-04 @ 17:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0